Friday, October 28, 2016

Energy Drank Bou Hul Alarm

Energy Drank bou hul alarm 4 Januarie 2005 Deur Burt Helm Hoe kan jy tieners te oortuig om jou hoogs caffeinated $ 2-a-can koeldrank, koop toe honderde ander handelsmerke is jockeying vir rakspasie? Slaan normale TV-advertensies, om mee te begin. In 'n gebied voortdurend besaai met nuwe inskrywings, elk probeer om uit-uiterste die ander, klein energie-drankie maatskappye is besig toenemend gewaagde bemarking taktiek. Bridge spring, 'n vuurpyl bekendstelling, en selfs valskermspring sonder valskerms het die norm in hierdie guerrilla-bemarking straat stryd geword - alles in die poging om aandag te skuur en genoeg van 'n volgende om 'n nis te oorheers binne 'n nis. 'N spel van een-upmanship het uitgebreek, wat strek tot by die handelsname (gaan vinnig! Onlangs verloor sy uitroepend oppergesag om nuweling crunk.). Sonder 'n dominerende teenwoordigheid deur óf Coca-Cola (KO) of Pepsi (PEP), makers van die sogenaamde energie drankies - liggies gaskoeldranke dikwels gelaai met kafeïen en kruie uittreksels - almal hoop hulle kan die volgende groot merk. Tot dusver het slegs een leier na vore gekom: Oostenryk-gebaseerde Red Bull, 'n private maatskappy met ongeveer 60% markaandeel en ten minste $ 150 miljoen in jaarlikse inkomste, volgens inligting Resources, 'n Chicago-gebaseerde kleinhandel navorsing firma. Bewegende teiken. Geïnspireer deur die sukses van Red Bull, wat 18 jaar gelede begin het as 'n begin self, het meer as 1000 kleiner spelers die mark betree, volgens BevNET, 'n Boston-gebaseerde drank-bedryf handel webwerf wat nuwe produkte resensies. Al die nuwelinge probeer om die kollig te steel, stellasies publisiteit toertjies wat as meemaakt soos hulle is riskant, finansieel en andersins. Vir baie, slim bemarking bly soveel - meer, in sommige gevalle - van 'n fokus as die boute en moere van eintlik die vervaardiging en verspreiding van die produk. Die teikenmark vir energie drankies is meestal manlike tieners en twentysomethings, 'n berugte wisselvallige klomp. So anders as die cola mark, waar Coke en Pepsi stoot hulle offers aan al soda-drinkers, die meeste van die kleiner krag-drankie spelers het besluit dat hul beste hoop op goeie vordering is deur 'n beroep op baie gespesialiseerde marksegmente. "Op die oomblik is daar 'n vermoë om 'n toehold vinniger kry as jy lojaliteit kan bou met 'n nis van die mark," sê Kelly O'Keefe, uitvoerende hoof van handelsmerk raadgewende firma opkoms gebaseer in Atlanta. "Die rand is hoog genoeg dat jy geld kan maak op 'n klein loop van die produk." Iets vir almal. Drank is gemik op verbruikers belangstel in extreme sport (Red Bull, gaan vinnig!), Video speletjies (Bawls Guarana, wat speel toernooie borge en moedig spelers aan al-nighters trek), hip-hop (crunk. Pimp Juice, en DefCon 3), en selfs dagga, met vergunning van Merrilville (Ind) -. gebaseer merk Bong Water. Maar selfs die kleinste van subniches gesien 'n paar mededingers opstaan, dwing maatskappye om te bewys dat hulle bepaalde handelsname is "outentieke" en "nie korporatiewe," sê Go Fast! stigter Troy Widgery, 'n voormalige professionele valskermspringer. Dit beteken een-upping die kompetisie. Gaan vinnig! borg 'n jaarlikse spring geleentheid by 'n brug in Colorado, sodat Red Bull getref terug in Junie verlede jaar, agtergrond van 'n trui wat af valskerm Frankryk se Millau Bridge, die hoogste in die wêreld. Nie te oortref, gaan vinnig! is nou die befondsing van die ontwikkeling van 'n gevleuelde jumpsuit wat sal toelaat dat die draer om uit 'n vliegtuig gly sonder 'n valskerm. Die maatskappy het ook befonds konstruksie van die eerste onbemande burgerlike vuurpyl ontwerp van stapel gestuur in die ruimte, wat opgestyg het in Mei 2004. MNR. Relevant. In die sogenaamde vleuel pak sending, projekleier Jeb Corliss beplan om die land op sy maag, gly tot stilstand ná tref die grond met 'n vorentoe spoed van meer as 80 myl per uur. "Die ouens by Pepsi het nie eens naby 'n vliegtuig was met die deur af," sê Widgery van Go Fast. Hy voeg by: "Dieselfde met Red Bull." Binne die hip-hop nis, rappers Nelly (Pimp Juice) en Fat Joe (Stinger) en megamogul Russell Simmons (DefCon 3) het 'n ingeboude handelsmerke rondom hul eie, groter-as-lewe persoonlikhede. Jon Crecy, visepresident vir verkope en bemarking by crunk. sê elke celebrity merk is uit om te bewys dis "Hipper" en "edgier" as die ander. En natuurlik, beweer hy sy crunk. etiket, bevorder deur rap ster Lil Jon, regeer hoogste. "Let's face it, jy kan nie meer relevant is vir 'n verbruiker as Lil Jon kry," sê Crecy. "Sy musiek is rowdier, en hy het meer energie." Tot dusver, Lil Jon verskyn ten minste te bemeester die kuns van die kruis bevordering - die bombastiese presteerder aangewys sy nuutste album crunk sap en dra 'n Bejeweled graal gevul met die brousel om toekenning shows en ander openbare geleenthede (sien "Lil Jon Crunks Up die Deel "). "Dit maak my drank en my merk groter as enige van die ander drank handelsmerke," sê Lil Jon. "Ek is meer van 'n integrale deel in die merk." Crunk. is hoofsaaklik besit deur invoerder drank Sidney Frank, wat Grey Goose begin (totdat hy die handelsmerk verkoop aan Bacardi), en hou die VSA lisensies vir Jägermeister en Corazon tequila. Kry die DRANK UIT. Maar edgy bemarking beteken min in die drankbedryf sonder vaste verspreiding. "Nie een van hierdie maatskappye in staat om [landwyd] oornag gaan wees," sê John Craven, redakteur-in-chief van BevNet. 'N Maatskappy wat wil sy produk in al 50 lande verkoop moet tussen 250 en 300 verspreiders, sê hy. Die bou van die verhoudings bly 'n uitdaging vir klein ondernemings: Gaan Fast! het tans sowat 25 verspreiders, en crunk. wat minder as 'n jaar gelede begin het, het net ses, meestal in die suide en New York. Terwyl KMX Coke en Pepsi se sobě Adrenaline Rush lag agter Red Bull, met aandele mark in die lae enkelsyfers, kan dit baie vinnig verander. "As jy na 10 jaar terug op gebottelde water kyk, sal jy [Coke besit] Dasani en [Pepsi besit] Aquafina nie sien nie" op die Top 10 lys, sê opkoms se Kelly O'Keefe. "Daar is nog baie te skud uit wat gedoen moet word." Uitkoop LOKAAS? Die klein ouens kan maak 'n baie van geraas nou, maar waarnemers sê die energie-drankie mark sal waarskynlik volg die bekende pad van gebottelde water, wat beteken dat dit nou die tyd vir die edgiest van starters om hul geld te maak of te posisioneer hulself vir 'n uiteindelike buyout. "As die groot seuns [skuif] in hierdie mark," sê O'Keefe, "sal jy sien hulle verkry sommige van die sterk handelsmerke. Dit is selde dat jy gaan 'n onafhanklike styging sien sonder om in die bed met een van hierdie maatskappye. " As tieners voldoende wowed deur die stunts, miskien bedryf uitvoerende beamptes sal ook wees. Helm is 'n verslaggewer vir Business Online in New York


No comments:

Post a Comment